Гарантія та сервіс

Ми впевнені в бездоганній якості нашої продукції! Тому нашим покупцям постачаємо обладнання з тривалим терміном гарантії. Зазначені терміни від 3-х до 5-ти років на кліматичну техніку залежать від виробника, обов'язкового проходження сервісного обслуговування через кожні 12 календарних місяців з моменту установки. Гарантія на електричну теплу підлогу становить 10-20 років, що залежить від обраного типу нагрівального елементу. Для теплих підлог сервісне обслуговування не потрібно.

Гарантійний термін виробів вказується в обраних виробником місцях, зокрема, в технічному паспорті або гарантійному талоні. У разі неможливості знайти на товар терміни гарантії, наші менеджери надають інформацію в повному обсязі.

Ви можете зв'язатися з фахівцями нашого магазину в разі виходу з ладу обладнання, на яке поширюється гарантія, й узгодити подальші дії. Ми направимо фахівця сервісного центру для огляду, й можливо, що він на місці усуне несправність із заміною несправної деталі. В крайньому разі обладнання буде демонтовано й відправлено до сервісного центру. 

В яких випадках у гарантійному ремонті буде відмовлено?

  • Порушено гарантійні пломби на виробі.
  • Є механічні чи інші пошкодження при навмисних, або необережних діях користувачем, третіми особами.
  • Самостійні зміни внутрішніх компонентів товару, у тому числі в схемах й конструкції.
  • Пошкодження через попадання в обладнання сторонніх предметів, рідин, комах й під впливом екстремальних температур.
  • Монтаж проводився з порушенням правил й норм, встановлених виробником.

Ми надаємо гарантію на монтажні роботи - 1 рік, на сервісне обслуговування - 30 днів. На товар не надається також гарантія при випадковому його пошкодженні клієнтом, пошкодженні від стихійних лих, при недотриманні рекомендованого режиму температур в експлуатації, при порушеннях через стрибки напруги в мережі, та інших порушеннях правил експлуатації.

Важливо знати! Гарантійний ремонт устаткування можливий за умови наявності гарантійного терміну в технічному паспорті або в талоні, а також документа, що підтверджує оплату товару у нашому інтернет-магазині. У процесі отримання товару від продавця покупець повинен упевнитися в повній його комплектації, відсутності зовнішніх дефектів й пошкоджень. Після підписання накладної товар вважається прийнятим без претензій.